خدمات کانون گرافیت

دیجیتال مارکتینگ

دنیای دیجیتال فضایی را برای شما مهیا کرده است تا مشتریان و مخاطبان شما بتوانند شما را باور کنند. این فضا به سرعت دست خوش تغییر می شود و باید پا به پای آن و توقع مخاطبان پیش بروید. ما به شما کمک می کنیم تا در دنیای دیجیال شرایط ایده آل برند خود را ایجاد کنید.

طراحی و پشتیبانی سایت شرکتی

امروزه سایت برای هر کسب و کاری یک ابزار مهم و استراتژیک محسوب می شود تا علاوه بر دسترسی آسان برای محسولات و خدمات ، هویت خود و برندش را به مخاطب بتواند منتقل کند. یک سایت خوب می تواند فروش شما را تسهیل کرده و باعث افزایش درآمد شما شود.

طراحی و پشتیبانی سایت فروشگاهی

سایت ها علاوه بر مواردی که گفته شد این امکان را ایجاد کرده اند که بستری برای فروش کالا باشند که به سایت های فروشگاهی آن ها را می شناسیم. سایت های فروشگاهی علاوه بر آن که باید سریع و دارای امکانات قابل قبول باشند ، باید یک طراحی اصولی و کاربر پسند داشته باشند. همچنین این که یک پشتیبانی حرفه ای ضامن آن است که سایت شما همیشه در دسترس باشد تا دچار افت فروش و از دست دادن مشتری نشوید.

سئو سایت و بهینه سازی آن

سایت شما برای آن که سهولت دسترسی به آن بالا باشد و بتوانید با کمترین هزینه در امر تبلیغات به مخاطبان و مشتریان خود دسترسی پیدا کنید نیازمند این است که مطابق با استراتژی اختصاصی شما بهینه سازی و سئو شود. سئو یک امر مهم و حساس است و در صورتی که به درستی انجام نشود باعث تحمیل هزینه های بالا به شما در آینده از نظر مالی و زمانی خواهد بود. ما در این امر کنار شما هستیم تا این مسیر را به درستی طی کنید.

 

طراحی سامانه و پرتال

سامانه و پرتال اختصاصی می تواند برای شما امکانات اختصاصی و منحصر به فردی را به همراه داشته باشد. شما تعیین می کنید که چه امکاناتی لازم دارید ، ما آن را برای شما مهیا می کنیم. از سامانه های ساده ای مانند سنجش صحت گارانتی تا سیستم های اطلاعات مدیریت (MIS) را برای شما طراحی و توسعه خواهیم داد.

 

عکاسی

تصویر برداری از محصولات و محیط کسب و کار شما برای استفاده در فضای دیجیتال از دیگر خدمات گروه کانون گرافیت است که به واسطه آن می توانید مخاطبان خود را تحت تاثیر قرار دهید.

کلیپ و تیزر

ویدیو یک ابزار مهم برای دیده شدن در دنیای دیجیتال است. بستر های پخش ویدیو مانند اینستاگرام ، یوتیوب و آپارات این فضا را برای دیده شدن ویدیو شما با هزینه بسیار کمی نسبت به گذشته مهیا کرده اند. یک ویدیو هوشمندانه با جذابیت های بصری می تواند ارزش و تمایز شما را به خوبی نسبت به دیگران به مخاطب منتقل کند.

کمپین تبلیغاتی

کمپین تبلیغاتی یعنی مجموعه فعالیت های یکپارچه و بهم پیوسته که بتوانید از قدرت رسانه برای جذب مخاطب و مشتری استفاده کنید. پیامی که در هر کمپین منتقل می کنید متناسب با هدف آن تعریف می شود و با تعیین استراتژی صحیح می توانید به هدف خود دست یابید. ما در این مسیر همراه شما هستیم تا بیشترین بهره برداری را داشته باشید.

برندسازی

برند یک موجود زنده است ، شخصیت دارد ، منتقل کننده پیام است ، رشد آن زمان بر و نابود شدن آن لحظه ای بیشتر به طول نمی انجامد. برند ، به شما کمک می کند تا مخاطب و مشتری وفادار ایجاد کنید؛ کسانی که به خاطر ارزش های شما محصولات و خدمات شما را خریداری می کنند. برندسازی یک راه هوشمندانه برای تضمین موفقیت کسب و کار شماست. ما در این راه همراه شما هستیم تا این اتفاق به درستی در زمانی کوتاه تر از آنچه که باید برایتان اتفاق بیافتد.

طراحی گرافیک و هدایای تبلیغاتی

طراحی هویت بصری برای برند ، طراحی اوراق اداری ، بسته بندی منحصر به فرد و هدایای تبلیغاتی مورد نیاز برای کسب و کار خودتون رو به ما بسپارید. متناسب با بودجه شما بهترین ابزار . گزینه ها را به کار خواهیم گرفت تا آنچه که می خواهید را برایتان مهیا و میسر کنیم.

برای گرفتن مشاوره در هر یک از زمینه های فوق با ما در تماس باشید

5 + 1 =